Bestilling
Ved bestilling hos os på Kio.dk indgås en købekontrakt mellem dig som køber og Kio.dk som sælger. En ordrebekræftelse sendes til den e-mailadresse, du har angivet. Hvis du/den, der bestiller, er under 18 år, kræves forældres tilladelse, før købet gennemføres.
At bestille i en andens navn uden tilladelse eller at gøre noget andet, som på nogen måde forårsager økonomisk skade for Kio.dk, vil blive politianmeldt.
De personoplysninger, du giver os, håndteres og beskyttes i henhold til gældende GDPR-direktiv.
Vi forbeholder os retten til at ændre alle oplysninger, herunder men ikke begrænset til priser, tekniske specifikationer og produkttilbud, uden forudgående varsel.
Ved eventuel udsolgt salgsvare, som er udgået eller fejlagtigt prissat, har Kio.dk ret til at annullere købet og tilbagebetale eventuelt indbetalt beløb på bedste vis. Kio.dk skal informere dig som kunde, hvis der findes et muligt alternativ til en tilsvarende salgsvare.
Alle ordrer er velkomne, vi har ingen minimumsordrer. Eventuelle rabatkoder kan ikke kombineres med hinanden.
Vil du bestille med levering uden for Sverige men inden for EU? Intet problem, vi arrangerer det via DHL. Kontakt vores kundeservice på info@kio.dk
Betalingsmuligheder
- Kort
Leveringstid
Bestillinger behandles og sendes hurtigst muligt fra vores lager, leveringstiden er cirka 3-14 arbejdsdage. I højsæsonen og/eller ved ekstra høj belastning kan det tage et par dage ekstra.
Forventet leveringstid varierer og står angivet i hver produktbeskrivelse.
Har du leveringsspørgsmål, kontakt gerne vores kundeservice: info@kio.dk
Leveringsmetode
Vi sender din ordre som pakke til nærmeste pakkeboks. Vi bærer ikke ansvar for eventuelle forsinkelser afhængig af fragtfirmaet eller andre omstændigheder uden for vores kontrol. Vi samarbejder med DHL og Postnord.
Din reklamationsret & retur ved eventuel fejl på en vare
Vi arbejder hele tiden for, at Kio.dk produkter skal holde høj og ensartet kvalitet. Hvis der alligevel skulle opstå en fejl, følger vi selvfølgelig den danske forbrugerlovgivning og fjernhandelsloven.
Ved reklamation af en vare, hvor der hævdes oprindelig fejl, gælder tre års reklamationsret ifølge gældende lovgivning. Normal slitage dækkes ikke. Eventuel reklamation skal ske inden for to måneder fra fejlen blev opdaget, for at reklamationsretten skal gælde.
Hvis varen er beskadiget ved levering, bedes du kontakte os straks med billeder af emballagens og produktets skader for eventuel retur/afhjælpning.
Når reklamation/retur sendes i henhold til vores anvisninger, dækker vi returfragten. Som kunde har du ret til at foreslå ønsket afhjælpning, vi har ret til at reparere, hvis det er økonomisk forsvarligt, erstatte med tilsvarende vare, give et prisafslag eller tilbagebetale varens pris.
Vores mål er at afhjælpe en eventuel reklamation på bedste vis hurtigst muligt, dog senest inden for 14 dage.
Fortrydelsesret
Vi har forståelse for, at varen, der blev bestilt, måske ikke passer som forventet, eller på den ønskede måde eller sted. Sådanne ting kan ske. Kio.dk mål er som minimum tilfredse kunder, og vi følger selvfølgelig al gældende lovgivning, en tryghed for dig som kunde.
Inden for 14 dage fra dagen efter, at varen er modtaget, giver fjernsalgsloven dig ret til at returnere fejlfri varer uden at angive årsag. Bemærk venligst, at eventuel returfragt betales af dig.
Bemærk venligst, at en bestilling, der ikke modtages/hentes, ikke udgør lovlig grund til fortrydelsesret. Bestilt, men ikke afhentet vare, som returneres, vil derfor blive debiteret 200 kr for retur- og administrationsomkostninger. Fradrag for dette sker inden eventuel tilbagebetaling.
Fortryder du dit køb, skal Kio.dk kontaktes via e-mail til info@kio.dk med fuldt navn, ordrenummer og telefonnummer.
- Vi vender hurtigst muligt tilbage med anvisninger om, hvordan returen skal håndteres.
- Gem afleveringskvitteringen fra fragtfirmaet, når returen afleveres, for sikkerheds skyld.
Bemærk venligst, at varen skal være i ny stand samt pakket og returneret i ubeskadiget originalemballage på samme måde som ved modtagelsen, for at fortrydelsesret uden ekstra omkostninger skal gælde. Ved kontrol af returen kan vi ellers være nødt til at foretage værdiansættelsesfradrag i forhold til, hvordan varen og emballagen ser ud ved modtagelsen, hvis den ikke er returneret i henhold til disse anvisninger.
Hvis du fortryder dit køb, så tænk derfor på, hvordan du selv forventer, at en vare skal se ud, når du åbner den, det er den bedste indsigt i, hvordan en vare skal se ud før retur. Når varen modtages, er det derfor klogt at åbne den forsigtigt.
Skader på yderemballage & produkt ved levering
Ved skader, der opdages, når pakken åbnes, bedes du venligst fotografere skaden og sende billeder og beskrivelse til info@kio.dk. Vi erstatter så varen med en ny, eller en ny del.
Gebyr ved ikke modtaget levering/ikke afhentet pakke
Pakker, der ikke modtages/ikke afhentes inden for den tid, de ligger hos transportøren, udgør ikke en gyldig eller lovlig grund til fortrydelsesret. Tilbagebetaling reduceres derfor med gebyr som angivet nedenfor.
Ved bestilling indgås en købekontrakt mellem køber og sælger. Køber accepterer hermed, at et gebyr på 200 kroner inklusiv moms debiteres for at dække omkostninger til returfragt og administration af ikke afhentet/ikke modtaget vare.
EU’s Databeskyttelsesforordning (GDPR)
Personoplysninger håndteres i overensstemmelse med EU’s gældende databeskyttelsesforordning, den såkaldte GDPR (General Data Protection Regulation).
Øvrigt
Vi forbeholder os retten til at skrivefejl og forkerte priser. Vi forbeholder os også retten til, at et produkt midlertidigt kan være udsolgt.
Om os
Velkommen som kunde hos os på Kio.dk. Vores mål er, at du skal være mere end tilfreds med de varer, du køber hos os. Vi stræber efter at udfordre os selv, så vi hele tiden kan være på forkant med de produkter og tilbud, vi præsenterer. Kontakt os gerne med synspunkter og tanker.
Kio.dk del af Art Way siden 2004 Vi har kontorer i Stockholm, London, Berlin og Paris Org.nr.: 451677330 10 Rue de Penthievre, 75008 PARIS VAT-nummer: FR0845167733